zondag 23 juni 2013

Verjaardagslook!

Hallo dames!
Gisteren was ik jarig! Jeeej eindelijk 16! Maar oké, daar gaat het nu niet om. Gisteren had ik toevallig ook nog eens een schoolfeest, dus moest er een mooie look gemaakt worden. Kijken jullie mee?













De dag voor mijn verjaardag heb ik samen met Sofie een klein feestje gegeven. Sofie was zo lief om een cadeau te kopen, en ik kreeg van haar de nieuwe palette van essence, Floral Grunge. Toen ik besloot om naar het feestje te gaan, heb ik die er meteen bij gepakt!

Wat heb ik gebruikt?

  • Essence floral Grunge;
  • Essence Eyeliner Pen (extra longlasting);
  • NYC Volumizing Mascara;
  • Zwart oogpotlood (kan ook een ander kleurtje)
  • Essence Stay Matt in 01 Velvet Rose.
Nu ik zo kijk ben ik wel heel erg fan van Essence, haha.

Aan de slag!



Ik begin met de paarse kleur op het bewegend ooglid. Ik heb geen oogschaduwbasis gebruikt, omdat ik dit er daarna weer afgehaald heb, maar oogschaduwbasis zorgt ervoor dat het langer blijft zitten. Tijdens het feestje heb ik dat uiteraard wel gedaan!


Daarna heb ik het grijzig kleurtje in mijn arcadeboog gedaan en vervolgens vervaagd. Dit zie je heel subtiel, om meer diepte te creëren. Dat heb ik expres gedaan, omdat ik vooral het paarse naar voren wilde brengen.


Als finishing touch heb ik wat eyeliner, mascara en oogpotlood toegevoegd. Ik vind dat die drie wonderen kunnen verrichten, dus daarom kan ik bijna niet meer zonder! :)


Op mijn lippen heb ik Essence Stay Matt in 01 Velvet Rose gebruikt. Omdat ik een paars kleurtje op mijn oog had, wilde ik mijn lippen rustig houden. Je kunt natuurlijk ook een transparante gloss eroverheen doen om het nog wat glans te geven, maar ik vond het wel goed zo.

Dit was dus mijn look van gisteravond! Ik hoop dat jullie het een mooie look vonden. Wat ben ik toch gek op paars...

Wat is jouw onmisbare make-up product waar je niet zonder kan?

Xoxoxo, Hilal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten