zaterdag 22 juni 2013

Nail art: French manicure, bruiloft editie


Haaaii dames!

Ik heb weer een nagellak tutorial voor jullie! Deze keer is het een french manicure met een soort boompje.
Kijken jullie mee hoe ik hem gemaakt heb?


Voor deze nail art heb ik een witte nagellak gebruikt, een doorzichtige voor daaroverheen, en daarna een glitterlakje voor de finishing touch.

Als eerste heb ik stickertjes op mijn nagels geplakt, deze zijn van essence. Ik heb ze al heel lang, dus ik weet niet zeker of ze nog te koop zijn.

Zoals je ziet is het (ondanks de stickertjes) niet heel netjes gedaan, maar dat maakt niet heel veel uit, want je gaat straks toch nog figuurtjes maken!


Vervolgens heb ik met een klein kwastje en witte nagellak streepjes omhoog getrokken vanuit een kant. Daarna heb ik er kleine stipjes tussen gezet.

Als finishing touch heb ik aan de zijkant (waar de streepjes omhoog komen) wat glitter gedaan. Je ziet het niet heel goed, maar het maakt het toch wel af!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten