dinsdag 11 juni 2013

Eyeliner 'till the end!

Hallo dames!

Vandaag heb ik de eerste oogtutorial voor jullie! Waaaa we zijn zo blij! Maar laten we weer verder gaan met waar we mee bezig waren. Vandaag ga ik stap voor stap laten zien hoe ik een dikke lijn met mijn eyeliner pen ga trekken (met natuurlijk wat oogschaduw eronder, anders heb je zo'n kaal oogje). Nou moet ik zeggen dat ik nog niet echt goed ben met zo'n wing, dus neem mij daar niet kwalijk voor. Ik ben meer van het subtiele, maar ach, oefening baart kunst! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!



Wat heb je nodig?

  • Oogschaduwbasis (of concealer, werkt ook goed!)
    Hiervoor gebruik ik de allround concealer palette van catrice.
  • Eyeliner, of gelliner. Kies wat jij fijner vindt werken (Essence Eyeliner Pen (Extra Longlasting)).
  • Een bruine en een lichte kleur (Essence Sunclub palette).
  • Mascara (NYC Volumizing Mascara).
  • Zwart oogpotlood (hiervan is de naam vervaagd...).





Beginnen maar!



1. We beginnen natuurlijk met een schoon oog waar we oogschaduwbasis (of concealer ;)) op doen (sorry dat mijn foto niet zo scherp is. Ik kwam er pas achter toen ik net klaar was.. )




2. Daarna breng je nummer 1 over het bewegend ooglid (weer een wazige foto. Sorry.. )


3. Als je dat hebt gedaan, ga je met nummer 3 over je arcadeboog en vervaag je dat goed. Let op, dit is wel een kleur die meteen heel veel kan aanbrengen, dus wees zo zuinig als je kan. Je kunt het beter opbouwen dan heel veel moeite te doen met het vervagen en al die dingen..




4. Als je dat hebt gedaan, gaan we eindelijk beginnen met de eyeliner! Zoals je waarschijnlijk ziet ben ik er niet zo heel goed in, maar ik hoop dat het steeds beter zal gaan. Voor de eerste keer vind ik het nog best goed gelukt :). Nou kan ik niet typen hoe ik dit heb gedaan, maar er zijn heel veel filmpjes op Youtube waarmee je kunt kijken hoe je zo'n lijn kan zetten. 



5. Nu doe je er wat mascara en oogpotlood bij en klaar is Kees! Lekker opvallend, maar toch wel leuk voor een feest!

Nou moet ik zeggen dat ik dit overdag nooit zou dragen, maar voor een feest of iets speciaals is het hartstikke leuk! Hoeveel meiden zouden er met zo'n lijn naar buiten gaan? 


Als jullie nog speciale ooglooks willen zien, zijn ze altijd welkom! 


Xoxoxo, Hilal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten