woensdag 19 juni 2013

Nail Art: mislukte zonsondergang

Haaai meiden!

Vandaag wil ik jullie een nailart tutorial laten zien! Daarvoor had ik een heel mooi idee, namelijk een zonsondergang! Toen ik ermee bezig ging, bleek dat nog niet zo gemakkelijk te zijn als dat het lijkt...


Wat ik precies wilde maken was een zonsondergang boven de zee. Ik pakte een blauw kleurtje voor de zee, oranje, geel en wit voor de zonsondergang, en daarboven weer dezelfde blauw met een beetje zwart voor 'een dramatisch effect'. Deze kleuren deed ik onder elkaar op een stukje spons (blauw - oranje - blauw). In de bovenste blauw deed ik een klein beetje zwart en in het oranje deed ik in het midden geel en een klein beetje wit (voor de zon).
Maar.... Zoals je kunt zien... Werd het 'kotskleur' - zo zal ik het maar even noemen - met donkerblauw erboven en lichter blauw eronder.


Nu had ik dus een beetje een mislukt ombre-effect. Een zonsondergang zou ik hier sowieso niet meer mee voor elkaar krijgen, dus ik maakte van de 'gelegenheid' gebruik om een beetje te experimenteren met vormpjes!

Op m'n wijsvinger probeerde ik iets van luchtballonnetjes te maken, alleen dat zie je niet, het zou net zo goed een sleutel of zoiets kunnen zijn, haha. Op mijn middelvinger heb ik een cactus gemaakt. Die vind ik nog best goed gelukt, hij pas mooi bij de achtergrondkleuren! Op mijn ringvinger heb ik een zeilbootje gemaakt, die vind ik ook nog wel leuk geworden. Op m'n pink probeerde ik iets abstracts te maken, maar dat is ook niet zo mooi geworden vind ik zelf.

Wat vinden jullie ervan? Welke nagel vinden jullie het mooist, en welke is echt heel lelijk?

Liefs, Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten