maandag 30 december 2013

NailArt: Bowling Nails

Halloo iedereen!
In deze vakantie ging ik bowlen. En ik vond het wel een leuk idee om mijn nagels helemaal in "bowling style" te doen. Ik heb er foto tutorial van gemaakt. Kijken jullie mee?

Sorry voor de slechte kwaliteit, dat zag ik later pas. Ik heb hier de wijsvinger en ringvinger wit gelakt, en daar vervolgens twee rode lijntjes op gezet. (net zoals bij een bowling kegel)
De duim, middelvinger, en pink heb ik taupe gelakt. Op de pink en middelvinger heb ik vervolgens met een zwarte striper een rondje getekend, dit wordt later een bowlingbal.

Hier zie je op de duim een beginnetje van twee kegels.

Hier zijn er 2 rode streepjes bijgetekend. (het zwarte bovenaan is schaduw, geen nagellak!)

Ondertussen heb ik de rondjes op mijn middelvinger en de pink ingekleurd. Hier kan je gewoon een kleurtje voor nemen die je mooi vindt.
Als finishing touch heb ik 3 zwarte stipjes in de bowlingbal gezet, dat moeten dan de gaatjes voorstellen die in een bowlingbal zitten.

Dit was de tutorial! Sorry voor de slechte kwaliteit van (sommige) foto's. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!

Om alle dunne streepjes te zetten stipjes, hebben we balpennen gebruikt die leeg zijn. Dat is misschien nog wel een handige tip. Eventjes wat nagellak op een papiertje doen, en dan met een balpen die toch leeg is er in dippen. Zo kun je dunne lijntjes zetten.

xoxo, Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten