maandag 30 december 2013

NailArt: Kerst en Oud en Nieuw

Hallo allemaal!

Allereerst: een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar toegewenst! Laat ik daar maar mee beginnen! Om de feestdagen stijlvol in te gaan heb ik voor jullie een last-minute nailart opgezocht! Check deze site!

Klik verder voor uitleg hoe je hem moet maken!




Ik heb hem bijna helemaal nagemaakt, de ringvinger heb ik ietsje anders gedaan. Je kunt het niet zo goed zien op de foto's maar ik heb wit, met een zwarte French manicure, op de rand heb ik gouden bolletjes gezet en tussen de bolletjes door heb ik twee zwarte en een gouden lijntje omhoog laten komen, op de zwarte lijntjes heb ik weer een gouden lijntje gezet.

Op de site vond ik geen uitleg hoe je leuke sneeuwvlokjes moest maken, dus ik heb voor jullie een stappenplan gemaakt. Ik hoop dat het zo duidelijker is!


Stap 1: Je begint met een lijn
Stap 2: Je deelt de ene kant van de lijn in drieën.
Stap 3: Je trekt de lijnen die je aan de ene kant hebt gezet door naar de andere kant
Stap 4: Je maakt vanaf het midden van elke lijn een v'tje, de v'tjes raken elkaar aan.
Stap 5: Je maakt aan het uiteinde van elke lijn nog een v'tje, deze keer iets kleiner zodat ze elkaar
             niet aanraken, en voila! Daar is je sneeuwvlokje!

Heel veel succes en fijne feestdagen!

Xoxo, Sofie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten